هتل های کیش
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تورکیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میهمانان و مسافران تور کیش نوروز 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تورکیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردینا کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 

 آدرس هتل گاردینا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

 

 

 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداث شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش 94 مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستم اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تورکیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

 

هتل عالی قاپو کیش

مطالب مرتبط :

هتل آرامش کیش

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: